Translate

poniedziałek, 12 lutego 2018

A miało być tak nudno...

Przez cały tydzień zrobiłam jedną herbaciarkę, bo nie miałam nic innego do robienia .





Ale jak to w życiu bywa, cały tydzień nic a w sobotę ... mnóstwo szycia. Nawet się ucieszyłam bo nie lubię takiej długiej bezczynności. 
Uszyłam kilka toreb... jako pierwszą pikowaną torbę w koty :)


Przygotowuję się do wystawy rękodzieła mego u nas w bibliotece więc szyję pomału  bo na stanie pustki . Proszę 3 torby pikowane dla małych dam. Wszystkie w jednorożce :)





A na koniec przy pomocy męża ( wypychał ) uszyłam dwa komplety kotków. Jeden dla mnie a drugi na kiermasz z którego pieniążki zostaną przekazane na schronisko dla zwierząt :)

1 zestaw :)

 

2 zestaw

A tu takie mało stadko 


I jak tu się nudzić? 


***

Bardzo dziękuję Wam za każde odwiedzinki i miłe słowa jakie zostawiacie. Miłego tygodnia Kochani !!!

6 komentarzy:

  1. Jakie te torby śliczne wspaniale by było mieć taką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne!!! Ach, jak mąż pomaga to od razu praca idzie szybciej ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są zawsze takie radosne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne prace :) Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała herbaciarka!!! Super torby!!! A kociaki przeurocze!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń