Translate

poniedziałek, 21 maja 2018

Czas pędzi ...

w zawrotnym tempie. Znowu minął tydzień. Czasami mam wrażenie, że mój tydzień składa się z poniedziałku, środy ( bo wtedy gram w siatkówkę ) i soboty a gdzie reszta dni? Też tak macie,  czy tylko ja? Coś tam troszkę poszyłam, wszystko już znacie tylko może troszkę w innych wydaniach. Zacznę od króliczków dla dziewczyn. Jest to prezent od ich mamy na Dzień Dziecka. 


Później była torba z długimi uszami 


I dwa worko-plecaki




Kolejna kostka sensoryczna , tym razem dla dziewczynki 







Owieczka dla Pani, która odchodzi z pracy :)


I owieczka Komunijna 


I to na tyle. Nowy tydzień, nowe wyzwania.
Udanego tygodnia Kochani. Przede mną pracowity .

9 komentarzy:

  1. Kochana zachwycasz swoimi pracami!!!Wszystko takie piękne i wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wspaniałe i perfekcyjne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze- pracowita jak mróweczka i tworząca same fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. LUbię podglądać te różne kiecki u Waszych aniołów, królisiów itd....może wreszcie uszyje coś swojej salonowej lali:)) Kostki sa świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace!!! Też mam takie tygodnie, ze nie wiem kiedy te dni minęły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze podziwiam twoją pracowitość;) wszystko cudne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Piękności! Bardzo dużo pracy miałaś w ubiegłym tygodniu :)
    Mój tydzień ma z reguły tylko poniedziałek ;D Tak więc bardzo dobrze Cię rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace przepiękne masz super pomysły,też kiedyś szyłam,gdybyś potrzebowała do prac gipiurę to mam,mojacórka szyje firanki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace są cudowne pod każdym względem. Zrobił na nie wrażenie.Ucieka czas tydzień za tygodniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń